Nu har jag inga planer på att byta bil i närtid och ser därför väldigt få recensioner. Men medan jag aktivt letade var det så frustrerande att behöva lägga timmar på videorecensioner som till övervägande del är identiska bara för att försöka lära mig någon detalj som en annan video missat eller för att snappa upp just den här recensentens subjektiva bedömning.
Jag skulle mycket hellre se Peter, Christoffer och Kristofer gemensamt göra en video om t ex EV9. Turas om att berätta om faktan och visa hur bilen ser ut, och sedan vill jag höra er diskutera kring vad ni tycker bättre och sämre om.
Nu väntar jag på att få höra varför detta är en jättedålig idé
Fantastisk idé! Vilken dröm att åka land, rike, europa och världen runt med de två herrarna. Dilemmat är att om vi skulle gå ihop som en publikation (utöver andra utmaningar) är att då skulle bara en av oss få åka
Men vi sammanstrålar ju ofta i podden och gör gemensamma recensioner – nu på måndag kommer våra gemensamma intryck utöver Rask som inte är med utan i stället Fredrik Sandberg på Tidningen Elbilen.
Det är alltid den lyckligaste stunden att hänga med Peter och Christoffer. Jag förstår till fullo att du vill se oss ihop. Jag lovar att gästa podden någon gång framöver, jag spelar bara lite svår.