Fick en anmodan till att skapa konto i Mer appen . Dom ska sluta med fakturering . Dom erbjuder roaming hos en del andra operatörer med prisinformation .
Detta funkade dock inte när jag provade , jag hade hoppats på att jag skulle kunna blippa min MER tagg , men autentisering misslyckades även med appen . Lustigt att det visade lägre pris med roaming från MER , än Circle -K egen app .