Här ligger man med i toppen ![]()
Så man är van mer Esses & Gullins röster i öronen
Jag har den dåliga egenskapen att börja lyssna när jag går och lägger mig och somnar 5-15 min in medan avsnittet rullar på, sedan upprepas proceduren i x antal kvällar till jag lyssnat igenom hela. Så det blir många “lyssnings” minuter då.
Har helt gått över till elbilsveckan youtube numera. Då hänger man med bättre och missar inte ett avsnitt ![]()
Jättebra det finns alternativ som passar bra för lyssning i bilen, eller se på datorn/paddan/mobilen i baksätet eller som jag oftast gör som morgon-TV, när jag kollar på elbilsveckan på youtube kanalen på TV’n
Jag har Laddstationen med Tidningen Elbilen som min nr 1….
Men det är kul att se att så många lyssnar, väldigt uppskattat och roligt ![]()
Elbilspoddar för hela slanten, blev lite besviken på antal minuter.. men de senaste 2 månader har ja kollat på You Tube
Ja Laddstationen är en favorit, synd bara att deras ljudmix är tämligen usel, dåligt ljud i allmänhet och låg ljudnivå på pratet i synnerhet, så när reklamen eller jinglar plötlisgt kommer, så håller trumhinnan på att lossna från fästet ![]()
Rätt olidligt faktiskt. På gränsen till publikförakt. Ljudet är det absolut viktigaste om man ska göra en podd. Det är som om de hade tryckt sin tidning med Comic Sans.
Ja den är bra . Jag lyssnar så gärna . Blev lite full i skratt i dag , när det först pratades om att dom och folk inte gillar tvångströja pekpinnar och förbud , när det gäller säkerhetsfunktioner med ljud mm . För att sedan i slutet kritisera EU och avskaffande av förbud mot bränslemotor bilar 2035 . Är inte det en stor pekpinne det .