Ladda med rätt app

5:69 med Preemappen, brukar funka bra för mig på Recharge.

Detta är inte en dag förtidigt nuförtiden kan man nästan överallt precis som man gör med sin ICE köra upp till en laddare stoppa in kontakten dra kortet gå på toa köpa sig en kopp kaffe och en glass och sen dra vidare

Jag kör ofta Puttgarden t.o.r över dagen och efter 2 timmar ungefär halvvägs på Circle K i Tappernøje med 24 300kv laddare med kortbetalning är det lagom för ett toabesök fylla på kaffe och ström sen är det 2 timmar kvar På vägen tillbaka blir det samma rutin det brukar dra lite mer kw på hemvägen p.g.a tungt lastad ID.BUZZ i värsta fall finns det en Circle K i Køge för lite påfyllning ofta går det fortare på hemvägen och det drar ju också extra

Våga vägra appar QR koder och taggar

2 gillningar

Inte värt att ladda ner och resignera sig i ännu en app för att spara 40 öre!

@Larsson, PS. Det är skillnad på InCharge och Recharge. :grin:

Nej, kan hålla med. Men nu har jag den nedladdad sedan ett tag, så då får den vara kvar. Laddar som de flesta mest hemma så då spelar faktiskt det man lägger på semesterladdningen mindre roll. Långpendlade jag ofta för egna pengar som t ex Esse och Gullin så blir det en annan fråga.

Jag skrev Recharge men jag har en iPhone och den skiten skriver vad den vill om man inte kollar :rofl:

2 gillningar

Håller med stannar oftast i Tindered Sthlm-Kalmar trevligt även sommartid för ett längre stopp.