Beställde en Alpin A290 GT Performance i blått idag, ska ska bli kul att se hur den ägarupplevelsen blir, och hur lång leveranstiden blir.
Beställd med hjärtat inte med hjärnan ![]()
Beställde en Alpin A290 GT Performance i blått idag, ska ska bli kul att se hur den ägarupplevelsen blir, och hur lång leveranstiden blir.
Beställd med hjärtat inte med hjärnan ![]()
Riktigt fin! Grattis!
Härligt, grattis! Verkar vara en skojig liten sak ![]()
Jäklar vad nice, grattis!
Det är ju så man ska köpa bil
Lycka Till
Ja tror det kan bli kul på lite slingriga småvägar. ![]()
Vad kul! När får du den? Du får jättegärna berätta ingående om din ägarupplevelse. Verkar vara fräck bil!
Har inte fått nått prel byggdatum än men det är sagt ca 3 månader. Hoppas på att få den innan sommaren är slut.. Japp ska dela med mig av upplevelsen. Beställd på Hedin Åbro Mölndal.
Hehe visst är det! Tack!
Då vet jag om jag ser bilen här i GBG att det är sannolikt en förare på elbilsveckan! ![]()
Japp iaf dagen jag hämtar den, bor utanför Örebro ![]()
Ja Jag tror det kan bli trevligt. Kul med en lite mindre och framförallt lättare (Nåja…) bil. Tack!
Vad fick dig välja denna bilen bland så många val?
Har haft många bilar genom åren och alltid gillat den typen av bil. Har en Inpreza GT och har tidigare haft bl.a. Colt CZt och Clio RS. Nu när bruksbilarna är eldrivna så känns det här som ett kul val. Gillar att den är tillverkad i Europa också. Ioniq 5 N hade också varit trevligt.