Avsnitt 67: Toyota kanske är lite fantastiskt ändå

Senast jag kollade in recensioner av Toyota bz4X så var de inge bra. I synnerhet räckvidden var dålig i praktiken men tolkade även att bilen som helhet inte alls var något bra alternativ. För mig finns det inget tillräckligt billigt pris för en dålig produkt så blev lite förvånad när ni nu menade att man faktiskt kunde köpa den och vara nöjd? Misstolkade jag er i podden eller är det fortfarande en dålig elbil? Eller har den rent av uppdaterats och jag missat det?

Den uppdaterades under förra året, när jag körde den så blev jag imponerad över hur bra den ändå var. Min största kritik var att den var för dyr och ingen som inte var Toyota-fan kommer köpa den.

1 gillning

Min personliga smak i detta fallet hade blivit äpplen (Audi) men det är ju en smula olika användningsområden på en lyxkryssare och en Grand Tourer.

Ja det beror ju på om det är söndagsutflykt eller måndagstress på G!

Vad tror ni om denna utveckling som The Electric Viking förutspår?

Är inte det där en riktig clickbaiter och doom och gloom:are utav rang? Jag ser hans tumnaglar och scrollar vidare.

Lite så är han. En motvikt till alla som säger att elbilar är kass, men visst är det (lätt) överdrivet det mesta.