Det verkar som att en del journalister har fått provköra I3 i Arvidsjaur, bl a Alrik och Autogefühl. Inget som podden var inbjuden till?l
Podden har inte ens kört ix3 än #bitter
Är det på g eller hur ser det ut?
Jag är väldigt sugen på en ix3 men hade velat höra er med lite erfarenhet om vad ni tycker! ![]()
Pressbilarna är försenade, kommer in runt mitten på mars som jag förstått. När de väl kommer ska BMW börja schemalägga dem till typ alla medier som finns, alla vill ju köra den ![]()
BMW har gjort ett kanonjobb med sina elbilar, tex i3 från 2015? Eller 2014? Är fortfarande modern.
Hatten av!
BMW förtydligar The Hofmeister Kink i NYA i3
i3 bakifrån är det svårt att inte se Alfa Romeo Giulia ![]()
Jag har kollat alla bilder man kan hitta och det är en riktig lyckad design om man bortser från grill lyktor områdets kantighet som inte lirar med resten av dom mjuka följsamma linjerna Precis som @cgullin väntar jag med spänning på Touring Inredningen behöver ett omtag nu när man ser fler och fler iX3 på gatorna har jag svårt att fatta hur man tänkte med ratt och skärmen Med massor av info i “skärmen” under vindrutan kunde man ha gått med en mycket mindre (störande) skärm som Concept C och Honda Super-N som tur är finns “normal ratt” som tillval
Vi får väl hoppas på en riktig Mi3 och inget M Sport trams
Väcker den habegär Noop men en EV konverterad E30 Touring från Bavarian e-cons skulle sitta fint på uppfarten
För mig är E30 peak 3-serie I Touring 2 och 4 dörrars sedan M3 och Cabriolet speciellt med en OEM BMW hardtop på Min granne Cardigans Magnus har en Cabriolet i mörkblå metallic blå cab och vit helskinn inredning i absolut nyskick
Jag väntar desperat på en EV-cabbe!
Och vi snackar från en seriös aktör nu som vet vad de gör, inte MG.