Jag är väldigt nyfiken….
Du är en Trump MAGA whisperer kallar dig Texan Har du bott arbetat levt i USA så du haft möjlighet att bilda dig en uppfattning om hur samhället verkligen fungerar eller har du sett på TikTok
Jag är väldigt nyfiken….
Du är en Trump MAGA whisperer kallar dig Texan Har du bott arbetat levt i USA så du haft möjlighet att bilda dig en uppfattning om hur samhället verkligen fungerar eller har du sett på TikTok
Skratt! Så mer än hälften av USA’s befolkning vet inte hur det är att bo och leva i USA, men vi stackars krakar i Sverige vet hur det är. De har valt president i USA och det är förbannat svårt för de flesta Svenskar och Europeër att förstå och inse.
Mindre än hälften då endast drygt 50% röstar så det räcker att 26-27% tucker att Trump är rätt man för jobbet. Varför man inte röstar är ju mera intressant. Tidigare straffade får inte rösta, lägg valdagen på en vardag då många inte kan komma ifrån och krångla till var man ska rösta. Man gör det inte enkelt i en av de största demokratierna.
I presidentvalet 2024 röstade totalt ca 64% av röstberättigade i USA av dom röstade 51% på Trump det betyder 81 miljoner av 245 miljoner röstberättigade det är ca 33% röstade på Trump det kan knappast räknas som en landslide som han hävdar….
Svara på min fråga!
Eftersom du ber så snällt…?
Sorry
Eftersom du inte svarat på min fråga gör gärna det…..
Tror det fanns två frågor, svaren är Nej och Nej.
OK
TROLL
Moget! Är du tolv år?