x.com - är det någon som är insatt i om det här stämmer? I så fall sjönk ChargeFinder i mina ögon.
Personer bakom ChargeFinder håller jag högt och var en viktig inspirationskälla för mig när jag startade min verksamhet 2021 .
Ja, jag har också uppfattat dem som seriösa.
Vet inte hur det fu kar i USA men sån där faktureringsservice kanske?
Jens må vara en duktig entreprenör men liksom Elon känns han väldigt konspiratorisk och lite som en rättshaverist som driver sin egen agenda. Läs gärna hans inlägg på jensnylander.com och bilda er en egen uppfattning vad han är för en lirare!
Har sett inlägg av Jens på LinkedIn, men jag hade ingen aning om att det var han som grundade Jens of Sweden.
Jens är ute och rör upp en del damm kring olika former av laddstationsbidrag. Bra med granskning på alla sätt, men jag kan tycka att det blir rätt ensidigt och inte en helt rättvisande bild.
Nackdelen är att när det skrivs negativt om laddstationer och ev. bidragsfusk så görs direkt kopplingar till den gröna omställningen, vilket ger en del motståndare “vatten på kvarnen”…
Att Chargefinder och personerna bakom är seriösa hyser jag inget tvivel om.
Jag pratade med Jens för några veckor sedan, om något helt annat, då började han ställa massor frågor om Chargefinder.
Han har hakat upp sig på en del detaljer, men jag är rätt säker på att killarna har rent mjöl i påsen.
Jens Nylander kommer för mig alltid vara mp3-Jens som skapade Jens of Sweden. Vet att han nu och sedan dess gjort lite andra saker men det är lite “first impression lasts” så att han nu gräver i offentlig data blir rätt ointressant för mig. Men hoppas det går bra.
Hade lite med Jens att göra under IT-Boomen både sött & salt men Tesla är väl också incorporated in Delaware (även om han hotar att flytta till Texas) så kan Elon så kan väl Jens…
Mycket vanligt att amerikanska företag (och svenska företag som verkar i USA) registrerar sig just i Delaware.