Ja värmepumpen är nog inte nödvändig för många , men jag brukar vilja ha för-värmd bil utan laddning när jag ska hem från jobbet . Vet inte om det tar lite för mycket ström utan ? . Fåfängt att vilja ha aluminium fälgar tycker jag inte men plåtfälgar med hjulsida gillar jag , som är lite trött på att tvätta alla skrymslen på lättmetall fälgar . Rosten syns inte ändå med hjulsidorna på
. Nu stod jag och hand tvättade bilen igår , bara för att jag inte vågade köra automattvätt med hjulborstar på dom leasade svarta fälgarna med koppar inslag . Med hjulsidor i plast hade jag struntat fullständigt i det .
Då har vi leasing priset klart på den. Du behöver dock lägga till värmepump. Hur mycket det gör på leasing priset vet jag inte.
OBS det här är Toveks, ibland har dinbil i Göteborg bättre erbjudanden så bor ni nära Göteborg/Kungsbacka är det alltid värt att kolla.
@Esse blir det ID3 neo nu istället för Polo?
Ja det var väl ganska vettigt pris, under 4000kr/mån för Trend och bara 200kr påslag för Life och 8 kWh större batteri.
Kul att VW är aggressiva. Kritiserade dom starkt för 3-5år sedan, men nu äntligen presenterar de BRA trygga elbilar till bra priser. Finfina folkbilar! Som man förväntar sig från VW.
Även nya Cupra Borns leasingpriser har kommit, samma pris som ID3 Neo (58kw). Samt tre års garanti istället för två
Enligt AI har den även värmepumpen. Det står inte vilket på hemsidan eller i annonserna… Så kolla det med återförsäljare är väl mitt råd om ni gillar Cupra Born bättre
Kaaanske, synd på avsaknad av dragvikt bara.
Nu är jag iofs inne att köpa ut Teslan privat och ha som köra till återvinningen-bil.
En tur i ID3 Neo och Teslan åker till återvinningen? ![]()
Hur ska du ta dig hem då?
Jag tänkte precis samma sak ![]()
Efter den fungerat som köra till återvinningen-bil så förvandlas den till en köra hem från återvinningen-bil.
Detta var ju riktigt bra! VW koncernen slår till hårt inom privatleasing. Den som är i marknaden för ny elbil har hel smörgåsbord av läckerheter att välja mellan.
Dom har väl sett att trots allt håller andrahandsvärden på deras bilar bra och kanske kan hålla det på en stabil nivå framöver och därmed erbjuda privatleasing med rätt priser för att locka nya kunder
Dom satsade på att skicka en hel del av leasing och privatleasingbilarna på export och spara dom bästa mest utrustade i begagnathallarna en lyckad strategi som visat sig hålla uppe andrahandsvärden

