Första elbilen, börjat leta men.....frågor

Grattis!

Grattis! Hoppas ni trivs med den. Återkom gärna med recension efter ett halvår så vi andra intressenter får mer kött på benen :blush:

Grattis, bra val! Blir alltid förvånad när jag ser en ariya, otrolig snygg bil

Tackar! Återkommer gärna med en recension framöver. Ska bli både skönt och spännande att gå från fossilbil till elbil

1 gillning

Grattis. Rymlig och känns modern inne. Bra val.

Tack för det! Instämmer, den är väldigt rymlig för sin storlek och känns faktiskt up to date i funktioner och design.

Hej igen. Har inte haft bilen så länge men den korta tid som varit - helt underbart med elbil och framförallt denna. Tyst,komfortabel körning. Laddning hemma. Storleksmässigt riktigt bra. Funktioner som räcker och blir över…..finns ingen anledning att harva runt med en diesel-/bensinbil idag om det inte är absolut nödvändigt. Trodde aldrig att jag skulle skriva något sådant, som var “anti-elbil” tills nyligen.

2 gillningar

Kul att höra, jag blir glad för er skull! Det är nyttigt att prova nya saker för att se om ens fördomar bekräftas eller tillintetgörs :blush:

Trevligt att du är nöjd . Bra komfort i dom där har man läst . Håller med om att det är trevligt att köra elbil , även om Cupran jag kör är lite stötig , och har högt däckljud . Men det är absolut nödvändigt att köra bensin eller dieselbil för dom allra flesta . Det finns knappt en halv miljon elbilar i Sverige, och 4,5 miljoner ICE bilar . Så något annat vore en fysisk omöjlighet .