Laddadapter Typ 2 230 Volt

Är det någon som har koll på en sån här rackare

Jag har 2 st Garo laddare en med fast sladd som jag primärt använder och en utan för gäster och dom som hyr vårat sommarhus Jag gjorde misstaget att inte säga till Peter att installera ett vanligt 230 utomhusuttag i anslutning till laddarna Jag har två sommarbilar som jag ofta stödladdar med CTEK laddare och nu när jag håller på att EV konvertera en Vespa PK125 och eventuellt inhandlar en EZGO Golfbil (för dom där turerna ner till stranden för ett kvällsdopp) så känns det lite B med en förlängningssladd in på gårdsplan för att jag ska kunna ladda med en vanlig stickpropp Denna lösning vore enkel och smidig

Är det dumt att kasta ut 1500.- på en adapter och kommer det att funka eller ska jag bara ringa Peter och få ett uttag installerat? Fråga inte om storlek på säkrings hokus pokus för det vet jag inte men installationen har lastbalanserare och Garo boxarna har riktiga jordfelsbrytare och båda laddar med 11Kw som högst men balanserar när jag använder mycket el i husen som är prioriterade över laddarna

Någon som har en ide