NEVS avbryter affären med Jihad

Jihad hade ingen aning och slängde på luren.
Vem borde ta över om någon ens borde ta över eller bara lägga det bakom oss en gång för alles?

2 gillningar

Den enda rätta valet i det här läget. Nu får @Esse jobba övertid ikväll för att analysera detta. :wink:

Ja nu kör vi!

2 gillningar

Journalistmode på ser jag :slight_smile:

1 gillning
5 gillningar

Snälla skriv och berätta (detta är ett skrivet forum) orkar inte kolla på YouTube

Hälsningar Stubbgubben

1 gillning

Jag bad Gemini göra det åt dig:

1 gillning

En stor svårighet verkar vara att bilen behöver ha ett känt varumärke. Så lösningen är alltså att SAIC köper rättigheterna till Emily GT, döper den till MG Emily GT? Inte mig emot, nöjd MG4-ägare själv. Men vem tipsar SAIC?

1 gillning

Han hade inga pengar.

3 gillningar

Eller… Ett nytt bilmärke. Men…

SONETT GT!

Jag kanske också ska lägga ett bud på Nevs. Vore kul att ha ett eget bilmärke. :sweat_smile: Man får i alla fall känna sig rik ett tag tills de upptäcker att även jag saknar pengar. :joy:

Eller skulle Elbilsveckan kunna köra en kapitalrunda här bland medlemmarna och därefter köpa upp rubbet? :star_struck:

3 gillningar

Skulle väl inte bli så många kronor
Efter att alla har slantat sina leasing/privatleasing kostnader blir det nog tight att få något över till att köpa Emelie GT för :face_with_diagonal_mouth:

3 gillningar

Kanske skulle slå till på en Gaza GT. Bara nästan samma skal dock och helt annan drivlina :joy:

Oerhört absurt att han stulit designen och sedan namngett bilen Gaza GT. :grin:

Det vore spännande att få följa med Jihad en dag på jobbet.