Vad tycker vi om att Nissan juke nu kommer som elektrisk?
När Juke kom som bil så stack den ut väldigt mycket jämfört med den “vanliga” designtrenden som fanns.
Nu har vi ju varit inne i en “vanlig” space trend vad gäller de elektrifierade fordonen, så självklart var det väl tvunget att Nissan fick hitta på nåt ännu knasigare för att sticka ut i den massan av spacade bilar. Tänkte man nog iallafall, utan att veta att trenden nu är att gå tillbaka till de “vanliga” designerna.
Frågan är då om man tog i alldeles för mycket nu när man börjar närma sig en produktionsfärdig Nissan Juke. Man kanske kunnat kopiera gamla Nissan Juke och det blivit en hipp bil igen.
Fast Toyota och sin bokstavs-och-sifferkombination som jag aldrig lär mig verkar ju lyckas, så man får väl önska Nissan lycka till då! ![]()
https://www.topgear.com/car-news/first-look/wow-new-nissan-juke-looks-interesting
