Nu blev inte Youtube i bilen riktigt lika viktigt för mig längre – Apple Vision Pro löser biffen

Ibland är det så att det inte behöver finnas någon grej för att något skall bli populärt. Själv ser jag inte riktigt vad slack, teams, discord, Facebook messenger, WhatsApp egentligen bidragit med att lösa som inte redan funkade för mig i Skype. Eller vad var det egentligen som var så magiskt med drycken Prime som gjorde att man kunde ta 4-5 ggr så mycket betalt för den än en cola?

Att något är coolt räcker ibland så länge som det inte är en klar försämring. Tyvärr. Och när det kommer till en pryl som Apple Vision Pro så är det de som är 20-30 år som kommer avgöra om det blir en succé, inte jag som snart är 50 och gillade Skype :wink:

1 gillning

Fattar fortfarande inte…

Nej, det är mycket man inte förstår, vilket jag brukar tänka att man inte alltid behöver heller. T.ex. att det fortfarande finns dem som vill konsumera något från Aftonbladet, kan var en sak som för en del kan vara svårt att förstå. :wink:

Trodde för en sekund att jag var på Flashback…

Tillbaka till vad detta forum är Elbilar och allt runt dom

Discourse har riktigt bra funktioner för att ignorera trådar skall sägas :slight_smile:

Eftersom Aftonhoran* inte anses som rumsren borde väl SvD var blå nog

En hel del om Elon men för att hålla mig till tråden så avhandlas Apple Vision Pro

*Flashbacklingo