Nej då , mest trött . Svårt när man inte får kommentera det skrivna i övrig text . Trångsynt var kanske fel ord om dom reglerna , så ja , jag raderade . Vilket jag gör ofta när det blir fel , även hela inlägg om dom i efterhand också känns fel . Många trådar har jag skapat i detta forum , och som jag kan komma ihåg aldrig klagat på utsvävningar från andra . Alla är vi olika . Men ska det vara någon som helst nytta med denna tråd , så får väl svar från AI med källor som Vi Bilägare förklara skillnaden på dåtid och nutid . Att Oplar från förr rostade mycket kan ju också vara värdefull information, för den som söker en veteranbil tillsammans med sin nya Elbil . Men inte så många här som är intresserade av det gissar jag . Kanske någon har nytta av den nutida informationen , även om jag gärna diskuterar bilar från förr i lite för stor utsträckning och raderar och raderar . Däremot så tycker jag att lära av historien i ett ämne som paradigmskifte är nyttigt . Som Volvo / Geely / Ford . Opel / GM / stellantis . Och inte minst varvs krisen på 70 talet , om jag nu får skriva det trots att det inte har det minsta med Elbilar att göra . Men nu tar jag semester , får se om jag orkar återkomma i trådarna Ellastbil och omställning i stort som är det som intresserar mig mest .
Notera att jag inte har haft synpunkter på din moderering att dela upp trådarna.
Men det är ni som modererar, och forummedlemmar bör därför ha en ödmjuk attityd mot andra - och inte styra och ställa.
Om man tycker det är ofta topic eller villdela upp trådar så kan man framföra det på ett belevat och respektfullt sätt.
PS
Du fattade rätt avseende raderingen, det avsåg inte dig.
Att forummedlemmar känner sig tvingade att radera sina texter och även tröttna på att skriva, är för mig exempel på konsekvenser av bristande respekt och ödmjukhet mot andra.
Ytterst olycklig utveckling enligt mig
1 gillning