S3XY Buttons löser vindrutetorkarproblemet på Tesla

Att torkarna går på torr vindruta löser vi enkelt med S3XY Buttons, men det gör ju också att det är så avgrundsdjupt dumt att Tesla inte oss stänga av automatiken från första början.

Just nu är det rabatt på rabatt på dessa knappar då Enhance har julrea och med min speciella länk får du ytterligare 10% rabatt.

1 gillning

Har läst om dom, löser ju Teslas största problem, avsaknad av knappar.

Vet direkt, stolsvärme, torkare, frunk och baklucka!

På min Kinabil dock har jag en spak man kan stänga av torkarna med, trumpfar nog ändå eftermarknadsgrejer, :wink:

BTW, OBD, On Board Diagnostic. Brukar inte märka ord men du sa ODB mer än en gång :innocent:

I vissa forum har jag läst att senaste uppdateringen ska göra det möjligt att stänga av vindrutetorkarna helt även vid AP, men kan inte bekräfta ännu.

Kan bekräfta. Man behöver inte S3XY-buttons efter 2023.44.30.2! Sorry @Esse men jag är överlycklig :slight_smile:

3 gillningar

Du skall ju lämna tillbaka bilen !

Skyller på blekingskan!

Skylla går ju. :sunglasses:
/Kalmariten :joy:

Kanske därför jag är överlycklig? :wink:

Säger också alltid fel. ODB flyter så mycket bättre när man säger det! Finns garanterat videos där jag säger ODB istället! #standwithesse

Nice, installerar 2023.44.30.4 as we speak. Har du prövat ett eget låsljud? :slight_smile:

Nä, uppdaterade igår kväll och testade AP-grejen. Nu blir det pressbil en vecka så får vänta med att se vad som mer fanns i uppdateringen :slight_smile:

1 gillning

Undra om samma företag som gjort dessa knappar kommer göra en “blinkers spak” till de uppdaterade modellerna

Jag såg något om det i något annat forum men kommer inte ihåg var. Sannolikheten är nog stor att dom gör det.

1 gillning