Tesla MY med HW4

Hej, är i startgroparna att klicka på beställknappen hos tesla för en MY, det som gör att jag väntar lite är pga HW4 som inte verkar vara det som används på bilarna från Berlin.

Är det någon här som har kanske har lite koll på när Berlin går över till HW på MY som de gjort både i Freemont och i Austin…

/J

Inga säkra besked ännu, i vanlig ordning så blir det nog till att hålla koll på nyhetssidor.
Glöm inte att be om en referenslänk när det är dags att beställa, min eller nån annans. :relaxed:

Det är många som pratar om ny hårdvara men samtidigt pratas det om att den är klenare än tidigare. Berätta lite mer hur du resonerar :slight_smile:

1 gillning

Hej, med tanke på att Hw4 är sämre spec på så klickade jag på beställ… så en model y Rwd kommer i slutet av nästa månad :wink:

Det är grymt fin laddkurva på de nya model Y RWD, grattis :clinking_glasses:

2 gillningar

Tackar, det är lite jobbigt att vänta bara… :wink: skall kolla på lite ”måste” tillbehör… någon här som har att rekommendera något? Jag skall plocka hem gummimattor ganska asap… något annat som man ”måste” ha?

Stänkskydd - även lastskydd där bak :slight_smile:

1 gillning

Tillbehörslåda till mittkonsolen och gummimattor (till både fötterna och bagaget).

1 gillning

Det är dessa jag tänker också, något bra förslag på site att handla på. Tittat på de olika svenska men svårt att bestämma mig…

Eller