Wallhamn på Tjörn transfer hamn för bilar

Idag på förmiddagen var jag vid Wallhamn På Tjörn för att kolla lite vilka bilar som är på gång in det stod en hel drös med Xeeker 001 och vad den andra modellen heter säkert ett 30 tal bilar. Tror även att jag såg en Kia EV3 den bilen var kraftigt maskerad, alternativt kan de ha varit en Niro. Men det var lite kul att titta på vilka bilar som är på gång in :smiley:

Zeekr prånglar ut en herrans massa bilar just nu. Man har precis kommit igång med pressbilar så det kommer antagligen dyka upp tester under hela hösten. Man har också haft kampanjer som gjort att folk vågat ta steget över till ett nytt märke.

Kia EV3 ser jag fram emot, lite orolig för priserna som sägs kunna bli väldigt mycket högre än förväntat.

1 gillning

Planerar du att testa Zeekr 001 igen? Din förra video där du kör “hem” någon annans bil var ju inte direkt en behaglig upplevelse. Lite synd då jag gillar designen och interiören och att den tagits fram i Göteborg. Så min förhoppning är att det var till stor del mjukvaran som inte var klar men om du provat den igen så skulle intrycket bli helt annat?

Jupp, hämtar en om ca 2 veckor :slight_smile: Ska bli riktigt spännande att se om man fått till det!

5 gillningar