Bendt bil i Halmstad blir den första återförsäljaren av Zeekr-bilar i Sverige. Sedan tidigare har det bara gått att köpa direkt från Zeekr. Bernts bil kommer även sköta service vilket tidigare primärts skötts av dem själva och Mekonomen.
Dom heter Bendt Bil
Vi hade ett kort samarbete med dom och jag har väl inte så mycket att säga om det…
Mycket nöjd kund, jag gör service på min i4 där.
Kanske ödet att det blir en Zeekr efter BMW-n.
Skoj , vilken modell ? . Jag skulle kunna tänka mig en , på grund av garantin och ladd hastighet.
7GT helst tror jag.
Jag har inte sett den i verkligheten, men snygg på bild .
Medhåll, mycket trevlig handlare som tyvärr tappade BMW ÅF-stämpeln nu i vintras.
Önskar att Nybergs bil hade tagit in Zeekr istället för X-Peng . Dom har Lynk i Jönköping . Men den enda av deras modeller som lockar mig är 08 . Zeekr hade varit roligare att ha i en riktig bilhall på nära håll .
Lynk 08 , som jag skulle köra på el till 90% med sina 20 mil WLTP , privatleasing 5995 kr i månaden . Zeekr X 61 mil WLTP och laddar 20-80 % på 13 minuter , privatleasing 5995 kr i måndan . Tillräckligt snabbt för att köpa snus och pinka , innan man åker vidare till favorit restaurangen. Så den bilen vinner allt ändå tycker jag nog , för det blir nog lägre kostnader totalt ändå . Men finns den inte med valet fartbegränsade, så funkar den inte för en gammal gubbe med artros i knäna ändå .
Synd, för hedin och riddermark är no no för mig