Avsnitt 178: Laddappar har spelat ut sin roll

Jag pratade nyligen med min biluthyrning i Milano Under förra året tog han in ett antal gula Renault R5 i enklaste utförandet lilla motorn lilla batteriet för han var osäker om någon skulle hyra en elbil i Milano Det visade sig att det gick då kompletterade han med ett antal svarta fullutrustade top spec R5 och har haft i princip full beläggning på bilarna han gjorde sig av med sina ICE bilar i slutet på året Nu har han lagt en order på 10 gröna Twingo och förstärkt upp med fler R5 Han står över R4 då den inte tilltalar honom estetiskt Typiskt Italienare “gillar du inte det jag gillar skiter jag väl i det” inget kunden har alltid rätt trams

När jag kommer ner om några dagar har han reserverat en av sina två första Alpine A290 GT/GTS åt mig gissa om jag ser framemot några dagar i den

1 gillning

Nu snackar vi!
Intryck från provturen är nästan ett krav :wink: