Bilder på elbilar

Igår gick jag förbi en snyggt parkerad bil och kunde inte låta bli att ta en bild. Tänkte att vi kanske kan starta en tråd med stiliga bilbilder, vi tagit själva, i det vilda?

4 gillningar

Om plutten på släp går på El kan jag inte avgöra , men ett skojigt ekipage tyckte jag .

2 gillningar

Detta är nog en av mina favoriter, från när jag rattade Lotus någonstans i södra Tyskland.

7 gillningar

Oerhört snygg, exakt på pricken som den jag har stående i parkeringsrutan nere i garaget! :slight_smile:

Även om ingen ovanlig syn så tycker jag ju marinblå Polestar 2 är så sjukt snygg.

*partisk marinblå förare
Tillägg: Ej tagit själv, återkommer med egen bild!

2 gillningar

Tidig morgon ladd (som @Esse inte får i Stockholm) hos Circle K Mantorp på dagens 150mil Österlen Tierp tur och retur till en väns begravning När man är så gammal som jag börjar vänner omkring dö och man inser att man kanske inte har så långt kvar så man måste leva livet så bra man bara kan

Sorg och Saknad

10 gillningar

Beklagar sorgen.

1 gillning

Släpkärra efter Audi E-tron, fikapaus vid Ströms Vattudal och hotell laddning med utsikt över Siljan.

4 gillningar

Trist, Beklagar sorgen.

1 gillning

Kvällsåk. Älskar dessa långa dagar.

4 gillningar

Porsche Taycan :ok_hand:

1 gillning

Eller är en 40 år gammal BMW 6 serie snyggare ? . BMW Elbilar som 4 serie och 5 serie har behållit dom fina linjerna från förr på ett bättre sätt tycker jag .

Det där är en 850 eller 840 beroende på motor

Aj då . Snygg var den iallafall . Motor eller drivsätt oviktigt i jämförelsen utan utseendet . Porschen är cool , BMW n snyggare tycker jag .

Såhär ser den ut, min EQS.

11 gillningar

Snart dags i köra iväg husvagnen till säsongsplatsen :sun_with_face: :smiling_face_with_sunglasses:

4 gillningar

SUV i sitt rätta element.

6 gillningar

Hämta skylift med MG ZS. Klarar mig inte utan dragkrok. :blush:

3 gillningar

Cool lack, är det en wrap?

Det är ett foto överfört till en enklare siluett i form av en wrap.

Jag kallar den diskret. :rofl:

2 gillningar