Igår gick jag förbi en snyggt parkerad bil och kunde inte låta bli att ta en bild. Tänkte att vi kanske kan starta en tråd med stiliga bilbilder, vi tagit själva, i det vilda?
Oerhört snygg, exakt på pricken som den jag har stående i parkeringsrutan nere i garaget! ![]()
Även om ingen ovanlig syn så tycker jag ju marinblå Polestar 2 är så sjukt snygg.
*partisk marinblå förare
Tillägg: Ej tagit själv, återkommer med egen bild!
Tidig morgon ladd (som @Esse inte får i Stockholm) hos Circle K Mantorp på dagens 150mil Österlen Tierp tur och retur till en väns begravning När man är så gammal som jag börjar vänner omkring dö och man inser att man kanske inte har så långt kvar så man måste leva livet så bra man bara kan
Sorg och Saknad
Beklagar sorgen.
Släpkärra efter Audi E-tron, fikapaus vid Ströms Vattudal och hotell laddning med utsikt över Siljan.
Trist, Beklagar sorgen.
Porsche Taycan ![]()
Eller är en 40 år gammal BMW 6 serie snyggare ? . BMW Elbilar som 4 serie och 5 serie har behållit dom fina linjerna från förr på ett bättre sätt tycker jag .
Det där är en 850 eller 840 beroende på motor
Aj då . Snygg var den iallafall . Motor eller drivsätt oviktigt i jämförelsen utan utseendet . Porschen är cool , BMW n snyggare tycker jag .
Cool lack, är det en wrap?
Det är ett foto överfört till en enklare siluett i form av en wrap.
Jag kallar den diskret. ![]()