Ioniq 3 tar design och interiör till ny nivå för Hyundai

v2G?

Alldeles säkert !

Troligt vis ja…

V2G

Lite besviken på designen, även om det mesta är plus. Syns kanske inte så mycket när bilen är svart. Passar kanske orepad till rött men denna blankplast framhävs otroligt mycket med en del andra färger. Synd att man har så stora partier med blankplast. Sedan finns det mycket plus och välkommet med riktiga/bättre dörrhandtag också designmässigt.

Snygg, eller kanske snarare fräck, design. Tyvärr är prestanda på pappret långt under vad designen antyder men det kanske räcker för att locka köpare.

1 gillning

Är det bara jag som känner att den ser ut som en modern Honda CRX?

Kanske inte så modern CRX men man ser ju vad som hade kunnat vara ett släktskap med denna :slight_smile:

Den är väl egentligen en elektrifierad tillsnyggad version av Hyundai Veloster

Såg idag en Hyundai Ionic 6 med en mattbrun wrap svårt att urskilja om det var fekalier eller en kackerlacka

1 gillning

Såg en reel idag med den normala “icke N-Line”-versionen och den såg riktigt trevlig ut den med. Snygg ljus interiör med!

1 gillning

Det var den färgen jag såg och blev besviken. Dessa stora svarta partierna och färgen är inte snygg tycker jag. Nästan så att det svarta blir större med den färgen. Nåväl det mesta är väl bra, men lite vill jag ändå klaga på svartplasten. Är väl bara Toyota, där det förstör bilarna mera.
Hoppas Hyundai och Kia minskar på svartplasten för det är fult enligt mig och blir snabbt väldigt fult då bilen åldras. Så nu har jag klagat färdigt :slight_smile:

Va mycket snällare den såg ut.

1 gillning

Provsatt EV2 i helgen och den var förvånande trång i baksätet, jag fick rum bakom mig själv (180 cm) men inget lårstöd och fick inte in fötterna under framstolen. Nu var den fyrsitsiga så den kan man skjuta baksätet bakåt på, vet inte hur femsitsiga är. Är inte Ioniq 3 mer att jämföra storleksmässigt med EV3???

Jag skulle säga att IONIQ 3 har bättre utrymmen. Men jag får inte plats i någon av dem. Jag är 191 cm.

2 gillningar

IONIQ 3 kan väl närmst jämföras med en “EV 2.5” eller egentligen gamla Kona. Dock ser baksätet bättre ut i IONIQ 3.