Heh. Satte kaffet i halsen när jag såg den där rubriken.
“Lyssnar för mycket på extremhögern”.
Det folk måste förstå är att Busch ÄR extremhöger. Hon imiterar inget. Att flertalet kristdemokrater skulle vara skenheliga är inget nytt (Alf Svensson sågs t.ex. helt felaktigt som en “trivselgubbe” av någon anledning), men hon har knappt masken på överhuvudtaget.
Har du bättre ord för en politiker som möter enkel försäljningsstatistik med en “detta är sån vänstervriden agenda du kommer med nu” och sedan lämnar intervjun i forcerad affekt? Jag har nog inte ens sett Trump bete sig så här ryggradslös i intervjuer. Vilket säger ett eller annat om EBT.
måste jag välja mellan själv späkning i form av dyrt bränsle och andra sätt att straffa sin egen befolkning med pålagor / . Och förbud av försäljning av annat än elbilar och laddhybrider nu bums genast . Så skulle jag föredra det senare . Det finns nog redan tillräckligt med ICE bilar för oss som vill ha en sån , så det räcker 20 - 30 år framåt om vi vårdar dom .Tillåt bara försäljning av elbilar och laddhybrider med lång räckvidd på el , så ordnar det sig ändå utan att straffa ihjäl folket , och komplettera med subventionerad iblandning av biobränslen .
Geely satsar tydligen på grön Metanol i Kina , för att göra sig oberoende av olja läste jag i Carup . Det tyckte VD är ett bra komplement till batteribilar .
Dåligt, vi ska inte bränna upp saker. Orsakar utsläpp!
Det är en sjukligt fokus på CO2, då vi släpper ut en massa skit som förstör vår planet. Men det försvinner tyvärr i dagens debatt.
All nedskräpning av planeten bör på sikt stoppas.
Ja och vi måste sluta äta kött som står för ca 15 % av världens koldioxidutsläpp / köpa varor på nätet med många återtransporter och kasserade nytillverkade varor och sluta åka på flyg / charterresor . Men jag nöjer med att vara lite halv bra eller halvdålig . Så jag tyckte att det lät lite käckt ändå . Just det sluta köpa plastprodukter också, så nu blev det lite mycket . Kött tänker jag inte sluta äta iallafall . Insekter får väl dom riktigt klimatvänliga människorna äta om dom vill .