Provkörning av Mazda 6e

Wow 400k för en helt ny elbil med denna räckvidd och storlek…det måste vara oslagbart värde just nu?

Oj! Visst har den sina problem men väääldigt mycket bil för pengarna där! Totalt misslyckats med att synas dock.

Mycket räckvidd för pengarna :sweat_smile:

Blev du ledsen över att jag kritiserade dina kvalitetsmått från carup? Krävs mycket för att dra det över flera trådar.

Mina kvalitetsmått ? Det var tips till er . Vi har ingen Toyota och bryr mig inte om dom andra elbilarna heller . Det blev så uppenbart lustigt motsägelsefullt när du skriver om IQ befriat mått , för att sedan säga mot dig själv i nästa tråd . Blev du ledsen över det ? . Det hade nog varit bättre för dig själv att lite självironiskt skratta med mig från din sida . Men tog du illa upp så ber jag om ursäkt .

Nej jag tog inte illa upp. Bara beundras av din unika förmåga att göra dig ovän med folk på den här sidan. Om du tror att jag inte värderar räckvidd baserat på tidigare inlägg som arbiträrt sätter Toyota i topp baserat på “pris per mil” så har jag nog inte mycket mer att säga dig. Men hoppas du har kul med dina fortsatta observationer.

Det där var allt lite motsägelsefullt det också. Lite självironi är inte farligt att bjuda på , som inte borde betyda ovänskap om man inte är lättstött . Jag bad om ursäkt om du tog illa upp , och du svarar med attack om min person och ovänskap . Vad säger det om din eller min förmåga till till att göra sig ovän med folk .

Jag missuppfattade kanske din ton och mening över text! Ber om ursäkt för detta. Nej det är såklart man ska kunna skratta åt sina egna motsägelser med.

Allt gott!

1 gillning