Jag blev lite besviken, men kanske ändrar mig när man ser den i verkligheten.
Om det verkligen är bild av bilen IRL så är man ju otroligt besviken absolut inte en linje som säger Volvo (utom grillen) en helt anonym klump av en sedan
lars_o_saeltzer som gör digitala bilder till många publikationer har en version som känns lite bättre men inte heller den pratar Volvo design
Den är ju i princip en 2013 Chevrolet Malibu kopia men den gick att få med V8
Nu får Volvo kamma till sig om man ska sälja bilar som man kan vara stolt över men det är kanske inte oss dom vänder sig till längre…
Ser ingen större anledning till varför den skulle vara fejk och det är ju lite synd för den känns väldigt hög, inte alls så mycket sedan.
Nu fick du med tre negeringar i samma mening (“ingen”, “inte”, “fejk”). Menar du alltså att du inte tror bilden är äkta?
gick fort där och blev lite för många ord Tur att en av oss är vaken
Jag tror den är äkta.
Bilden verkar typ vara hämtad från en 5månader gammal Teaser.
Men Carup fick lite fler klick här de hakade på rycktena.
Fast den där designen såg vi för 2 år sen också. En sedan som har liknande design som EX90 kan inte se hur på hur många sätt som helst
Inte en linje som säger Volvo?
Gäller det även S90 som säljs idag då de teasern helt uppenbart bygger på just en sån.
Hur får du ens till en minsta likhet med en Chevrolet Malibu??
Vill ha . Fina proportioner jämfört med gamla S90 tycker jag . Härligt med fler sedaner också.
Håller med om att fler sedaner är trevligt, men tycker den ser ut som en tillplattad SUV.
Eller hur
Bilen i den läckta bilden har breda höfter höga skuldror och ett högt bakparti mer SUV än en sedan hjulen är inte snygga och bilen har dålig stance lite Humpty-Dumpty inte så sleek som dagens S90 i rätt färg med rätt hjul och stance är S90 IRL en riktigt snygg bil som utifrån talar premium och Volvo jag tycker inte den läckta ES90 gör det…
Bilderna på den vita “ES90” stämmer ju inte i närheten av den läckta bilden pressningarna i dörrarnas nederkant är inte lika markerade karossen över bakre hjulhusen är högra och bredare inte lika markerade pressningar i huven det är många saker som inte stämmer mellan dom två är inte den vita en lars_o_seltzer rendering? för den stämmer väldigt bra med hans blåa Den vita ser mer ut som dagens S90
Om nu bilen på bilden inte bara är digital
Upp med knäna i det där baksätet!
Enormt mycket finare front också . Den gamla ser väldigt omodern ut med sin långa motorhuv och stora grill . Att den är lite högre , gissar jag att en gammal gubbe som mig kommer att uppskatta vid insteg . Tillräckligt hög , men inte så hög att det försämrar räckvidd kanske . Baksäte för mig används bara till hunden , och jobb väskan.
Själv tycker jag att de borde tagit grillen från nya XC90. Den har faktiskt klass. Jaga luftmotstånd i all ära, men lite bortkastat när man sätter så stora hjul på.
Bra räckvidd, snabb laddning och 800-volt. Bra volvo säger jag. Hoppas nu bara inte att man fullständigt prisar bort sig genom att lägga sig över 1 miljon i pris. Känns ju klart mycket mer som at Volvo är med i matchen med denna modell än när man släppte EX30.
Modernt Volvodrag javisst, men jag hoppas ju Volvo car vågar göra en Renault retro i framtiden. Skulle gärna vilja se en retrobil på Volvo duett herrgårdsvagn.
Den är äkta enligt flera källor!
Volvo vill uppenbarligen göra en Polestar 4-konkurrent. Inte mycket till sedan…
Det är ju otroligt trist om det stämmer bilen i den läckta bilden är mer Jelly Bean och helt utan premium känslan i dagens riktigt lyckade design S90 V90 EX90 EM90 och EX30 bilar