Volvo EX60 Jan-26

Gillar faktiskt Heather Bronze, man vill ju innerst inne ha lite mer variation på vägarna än svart, grått och vitt :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Forrest lake är min färg :slight_smile:

1 gillning

Också snygg! Känns som det är den man kommer se mest av om man exkluderar standardfärgen.

Du får nog räkna med samma tillägg som på xDrive 50. För mig blir det tillägg på minst 50 tkr (M Sport Edition, 360-kamera, tonade rutor, rattvärme). Problemet för BMW är att en EX60 P10 kostar lika mycket efter rabatt, så trots denna bakhjulsdrivna variant är en EX60 billigare på sista raden.

Misstänkte det. Lite synd. Blir svårt att sälja in här hemma att betala nästa 700tkr för en bil och inte få 360-kamera, tonade rutor och rattvärme utan att betala 50tkr extra.

Ibland är aprilskämten bättre än verkligheten. Volvo EP 60 pickup i Teknikens Värld tyckte jag var riktigt snygg . Jag åker ju till 90 % själv i bilen och resterande 9,99 % med endast gumman bredvid . Hade kunnat passa mig iallafall, smidigt med ett flak många gånger .

2 gillningar

Skämtet fick följden att jag nu söker på Chevrolet El Camino och Ford Rachero på blocket iallafall. En gammal dröm som kanske kan bli verklighet på ålderns höst . Finge ju bli sommarbil/ entusiast / nyttobil . Jag mötte en Maxus pickup på byn igår , men en sån blir lite för mycket lastbil för vardagsbehov.

1 gillning

Trevliga och praktiska bilar, en ute/bakkie för folket! Synd att vi har ett klimat som mer talar för skåp, annars tycker jag de är supercoola (eller tidiga Toyota Hilux från 70-talet, innan de svällde upp). En Subaru Brat väcker också habegär, finns de som konverterats till eldrift.

1 gillning